Pagina's

Mijn lijst met blogs

zaterdag 11 december 2010

soaping on

Lekker druk geweest met de zeepzaak. Ik heb een afspraak gehad bij een klein winkeltje om daar wat zeepkettingen te hangen. De onderhandelingen zijn helaas mislukt. Ik ga mijn spullen niet voor max 3,50 verkopen. Dan heb ik de materiaalkosten er nog lang niet uit.

Gelukkig loopt het zo ook wel. Steeds meer mensen denken aan mij als ze een leuk kado zoeken.
Vorige week heb ik hier thuis een zeepparty gehouden.Was erg leuk. Natuurlijk wel weer vergeten foto's te maken :-(
Het thema was Kerst en dat is dan ook goed verkocht.




Verder nog wat leuke kadootjes gemaakt en nu druk aan het voorbereiden voor de Kerstmarkt van volgende week zondag





Vandaag ga ik lekker shoppen in Den Bosch. Even wat bedrijfsbezoekjes afleggen bij Lush en Sabon. ( hopen dat er genoeg geld in de knip zit!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...