Pagina's

Mijn lijst met blogs

vrijdag 7 januari 2011

Zwervers

Een geweldig fenomeen: Zwervers. En dan niet de zwervers die onder vuile kleding op een bankje in het park liggen. Nee, ik heb het over de creatieve zwervers. Op diverse fora/forums whatever bestaan er zwervers.
Een zwerver is een doos vol met zelfgemaakte spullen, waar je je voor kunt intekenen. De hoeveelheid items die je er uithaal, moet je er ook weer in doen.
Vandaag kwam de zwerver ( die inmiddels al ruim 1 jaar onderweg is) bij mij aan.
Dan krijg je dus dit:
Doos vol met handgemaakte zeep en overige zelfgemaakte spulletjes
It's Christmas in January!!!
Na wat gesnuffel heb ik 4 stuks uitgezocht. Nu moet ik dus weer 4 ( of meer )zelfgemaakte spullen terugstoppen. Nog even bedenken wat.

Dit is mijn buit: Rozen bad melts, blok stoere-mannenzeep, donut Coconut Craze en een rozen cupcake voor in bad.


Als je me zoekt.. ik zit in bad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...