Pagina's

Mijn lijst met blogs

woensdag 27 oktober 2010

Het kan dus wel!!!!

ZeepjeskoningHet succes van Bob Ultee begon in Polen, waar hij een Sabon-zeepjeswinkel ontdekte. Uit enthousiasme over het concept stapt Bob direct op het vliegtuig naar Tel Aviv om de eigenaar van de winkel te ontmoeten. Deze ziet wel brood in hem en zorgt ervoor dat Bob de volgende dag op zijn verjaardag de licentie voor een Benelux binnen haalt. Volgens de laatste Quote-500 junior is de zeepjeskoning nu goed voor 31 miljoen. Bob: 'Ik wil lol hebben en als ik verlies, heb ik geen lol'.

Gisteren het programma "Je zal het maar zijn" gekeken, maar ben nu toch wel jaloers.
Maar wel prettig om te weten dat je daadwerkelijk miljonair kunt worden met zeep!
Keerzijde was wel dat hij belachelijk veel tijd van huis was. Zelfs nu nog met al 46 winkels. Dan kun je best 1 avond in de week thuis eten, zodat je zoontje je gezicht ook weer eens heeft gezien.

Heb inmiddels op de website van Sabon gekeken, maarre... nog even oefenen en ik kan dat veeeeeeeel beter.

groetjes Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...