Pagina's

Mijn lijst met blogs

woensdag 20 oktober 2010

Zepige kadootjes

Inmiddels is mijn moeder grootafnemer van de zeepkettingen geworden. Om de week krijg ik wel weer de vraag : " och, die en die is bijna jarig, kun je wat moois maken. Ze heeft net een nieuwe badkamer in grijs, zwart en wit."

Daar kan ik wel wat mee, ben erg tevreden over het resultaat ( foto's zijn nog niet bewerkt)








Hopelijk weer een jarige blij kunnen maken.

Binnenkort geef ik bij een vriendin mijn eerste zeepparty. Ze heeft al een aantal aanmeldingen en ik hoop dat er nog een paar meer bij zullen komen.
De kerstbomen ruik je door het hele huis. Heerlijk.
Heb je zin in wat Geurige Gezelligheid, woon je in de buurt van Gennep en heb je op 7 november van 2 tot 5 nog niets in je agenda staan? Laat het even weten wat je bent van harte uitgenodigd om te komen kijken en ruiken naar alle zeepkadootjes.
Groetjes Karin





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...