Pagina's

Mijn lijst met blogs

zaterdag 4 februari 2012

Keep on writing!!

In 2003 de stoute schoenen aangetrokken en meegedaan aan een schrijfwedstrijd. Niet de minste, nee "De Raadselige Roos, een wedstrijd voor poëzie en proza". Na weken van stilte werd ik gebeld of ik van plan was om naar de uitreiking te komen. Jubelstemming alom, want dat kon natuurlijk alleen maar betekenen dat ik de wedstrijd daadwerkelijk had gewonnen. En dat met mijn allereerste inzending!


Na een middag zitvlees kweken op houten klapstoelen tussen het minimaal 20 jaar oudere overige publiek, was het duidelijk. Ik had niet gewonnen, ik was ook niet 2e of 3e geworden. Nee, ik had een eervolle vermelding gekregen voor mijn verhaal. Na de eerste teleurstelling was ik er toch wel erg blij mee.
Van de 46 ingezonden verhalen, kwamen er namelijk maar 5 in de verhalenbundel terecht. Waaronder dus ook mijn inzending. Mijn eerste publicatie!


En daar is het ( tot op heden dan ;-) ook bij gebleven.

Gisteren weer de stoute schoenen aangetrokken en een verhaal ingezonden voor een wedstrijd, benieuwd wat het deze keer gaat doen. Het komt 17 februari online te staan en dan mag er ook gestemd worden. Spannend!

Jurycommentaar, Irritant is goed :-) heeft het in ieder geval emotie opgeroepen
Publicatie van "Het rare sprookje"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...