Pagina's

Mijn lijst met blogs

donderdag 3 februari 2011

Communicatiecursus Endinet

Beste receptie-dame van Endinet,

u heeft het geluk dat ik het een en ander doe met klantgerichte communicatie, want u kunt daarin wel een cursusje ( of twee) gebruiken.
Zoals u weet was gisteren de dag van DE Stroomstoring van 2011. Na 1,5 uur verstoken te zijn van warmte, tv, radio, internet ( HORROR), warm water en de mogelijkheid tot koken ( geen gas in Meerhoven) besloot ik u te bellen.
10 minuten wachten, geen probleem. Ik was al wat gerustgesteld, omdat dit wellicht zou betekenen dat u op de hoogte zou zijn van onze primitieve leefomstandigheden. Eindelijk kreeg ik u aan de lijn en ja hoor, u was ervan op de hoogte. stilte...
Geen verdere uitleg, geen begrip, helemaal niks, nakkes, nada en noppes.
Vervolgens wenst u mij een zeer lacherig "Sterkte"

Pardon???
Les 1 van klantgerichte communicatie: Informeer de klant zo goed mogelijk en wees eerlijk.

Helaas hebt u aan beide voorwaarden niet voldaan.
Dat de stroomstoring nog tot 20:30 uur zou gaan duren kon u inderdaad ook niet weten, maar u wist wel dat er 2 kabels geheel kapot waren en dat dat niet in een paar minuten is gefixed. Hierover had u mij kunnen ( moeten) informeren, zodat ik beter kon besluiten wat te doen met 2 kleine kinderen die zeer chagerijnig werden van de kou.

Maar goed, niet iedereen is met een klantgerichte instelling geboren. Geeft niks, maar..... NEEM IN GODSNAAM DAN GEEN SERVICE-GERICHTE BAAN!!!

Ach, het had ook wel iets gezelligs zo'n stroomstoring
  • extra uit eten, omdat we niet konden koken
  • met de zaklampen onder de dekens spookje spelen
  • gezellig de kaarsjes aan
  • Jip en Janneke voorlezen in het donker ( bijgeschenen door een zaklamp)
  • zwaaien naar de politie-auto's die regelmatig voorbijkwamen
  • bezorgdiensten tellen ( 10 x pizzabezorgers, 4x shoarma en jawel, de spareribkoerier heeft ook goede zaken gedaan.
  • eindelijk een keer de grote M van M...alds uit.
U mag van mij dus best vaker zo'n stroomstoring uitvoeren, maarre zorgt u dan dat u die dag vrij heeft en een vriendelijke dame mij te woord kan staan?

Bij voorbaat dank

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...