Pagina's

Mijn lijst met blogs

dinsdag 1 februari 2011

I love....I Love



Nu ik zelf bezig ben met het maken van zeep en verzorgingsproducten, ben ik al een hele nieuwe wereld aan lekkernijen tegengekomen.

Bij Douglas verkopen ze de productlijn van I love... And boy do I love it.
Ik heb nu de lipbalsem Coconut & Cream, erg kokos, erg lekker.
In die zelfde geur heb ik ook de douchescrub. Hier vind ik de geur net iets te sterk. Lijkt eerder of je met een pina colada onder de douche staat. De scrub is wel fijn, niet te grof en toch voel je effect.

Mango & Papaya douchecreme is superfruitig en fris. Heerlijk om mee wakker te worden. Zeker in deze winterse, koude dagen is het erg prettig om net te doen alsof je ergens op een hagelwit strand ligt. Deze geur krijgt dat bij mij direct voor elkaar.

en dan de Raspberry & blackberry Bodybutter. Jamjamjam. Tenminste als je van zoet, zoeter, zoetst houdt. Je ruikt wel nog een paar uur als een suikerspin, maar bent heerlijk zacht en van top tot teen gehydrateerd.

Mijn eigen zeep-business blijft lekker doorlopen. Vandaag weer een bestelling de deur uit en voor volgende week staan er nog een paar op de lijst. Heerlijke nieuwe spulletjes besteld, dus ik kan niet wachten tot de postbode er is :-)
Heb je dus binnenkort een verjaardag of een ander kado-moment, kijk eens op http://sieraden.onetoshop.nl/ voor de laatste producten. Met Valentijn in zicht zullen er binnenkort nieuwe zeepkettingen te bestellen zijn ( uiteraard met hartjes)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...