Pagina's

Mijn lijst met blogs

zaterdag 18 juni 2011

Meerhovendag 2011 - voorbereiding

Over 1 week ( zondag 26 juni ) sta ik weer op de Luikse markt in Meerhoven.
De zeepkettingen heb ik in de loop van de weken allemaal verkocht, dus moest ik aan de bak om op tijd een nieuwe voorraad te hebben. De komende avonden staan dus weer in het teken van zeep, zeep en nog einmal zeep :-)

to-do-lijstje dat alleen maar langer wordt
Verder nog wat nieuwe ijsjes en andere zomerse zeepstukken gemaakt, want het thema van de producten is.....ZOMER!
Aardbei en Marsepein voor superzoete meisjes


Cool Water Calendula, heerlijk verfrissende massagebar voor na een lange, luie stranddag
De Meerhovendag wordt dit jaar voor de 10e keer gehouden en is altijd erg gezellig.
Zondag 26 juni 2011 kun je vanaf 10:00 heerlijk struinen langs 150 kramen, genieten van muziek en hopelijk van de zon.
Ik zeg, tot volgende week zondag!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...