Pagina's

Mijn lijst met blogs

donderdag 30 juni 2011

Meerhovendag 2011: Go!!







Na een klein akkefietje aan het begin van de dag ( mensen hadden hun kraam op een deel van mijn kraam opgebouwd, tja nummers en namen lezen is klaarblijkelijk niet voor iedereen weggelegd) de kramen opgebouwd.

Ik stond met mijn spullen tussen 2 vriendinnen die speelgoed en boeken verkochten. Achteraf gezien hadden we beter het 2ehandsspul op 1 kraam kunnen zetten en mijn nieuwe spullen op de andere kraam.
Het liep bij mij namelijk voor geen meter :-(
Gelukkig wel de kraam eruit kunnen halen en nog een klein beetje winst, maar verder viel de verkoop een beetje tegen.

Wel heel gezellig druk de hele tijd, redelijk tot goed weer en heel heel veel mensen die kaartjes meenamen en aangaven dat ze mijn zeepkettingen supermooi vonden. Leuk om te horen natuurlijk, maar vooralsnog zet dat geen zoden aan de dijk.

Binnenkort heb ik naar aanleiding van de Meerhovendag wel een afspraak bij de bibliotheek. We bespreken dan mogelijkheden voor wat betreft het geven van workshops. Dat zou natuurlijk ontzettende leuk zijn.

Ook maak ik deze week wat voorbeelden van mini zeepkettingen voor iemand die interesse had in huwelijkskadootjes. Kortom, genoeg werk aan de winkel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...