Pagina's

Mijn lijst met blogs

maandag 5 maart 2012

Grieperdepiep.....Hatsjoeaaaa

Er heerst hier iets vreselijks in huis! De sluimerende griep. Volgens de huisarts kun je namelijk prima een maand lang de griep hebben zonder koorts.
Ik snotter, proest, rochel/roggel en snurk al een minstens 5 weken lang. Daarnaast heb ik het koud, warm, koud, warm, koud, warm en.. yep weer koud.

De hoeveelheid zakdoeken die in de afgelopen periode door mij begroenesnotterd zijn zijn niet te tellen. Als ik ze bewaard zou hebben, zou ik nu mijn kinderen niet meer terug kunnen vinden ben ik bang.

Arme Manlief heeft de afgelopen weekenden veel alleen moeten doen met de kinderen. Doordeweeks, hoe snotterig en beroerd ook, moeten de kinderen gebracht en gehaald worden. Door weer en wind, wat natuurlijk ook niet bevorderlijk is voor herstel. In het weekend stort ik dan in om het weer een week vol te houden.

Ik zou bijna willen dat de koorts nog komt en dat hele griepvirus de kop in gaat drukken.
Voorlopig doen we het nog maar even met de meest briljante uitvinding van dit moment: Balsam Fresh doekjes van Kleenex. Hoe hebben we als mensheid ooit kunnen overleven zonder deze doekjes?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...