Pagina's

Mijn lijst met blogs

maandag 16 april 2012

Het giet oan...

Met dank aan de bouwmarkten :-)
Het gaat er toch echt van komen. Ondanks de enorme instorting van de huizenmarkt hebben wij ons huis binnen 6 maanden verkocht voor een zeer acceptabele prijs. Nieuw huis gekocht en nu zijn we klaar voor de verhuizing!

Nou ja, klaar. We hebben inmiddels zo'n 50 verhuisdozen ingepakt, diverse kasten afgebroken en onze design tafel verkocht. De werkmannen staan klaar om vanaf volgende week in het nieuwe huis aan de slag te gaan.
Slopen, Stucen, Schilderen en Laminaat leggen zijn de grote klussen.

Voor mij staat inpakken, inpakken en inpakken op het programma.

Dit is toch het minst leuke van verhuizen, maar daarna....... INRICHTEN!!! 
Nu al zin in ;-)

Om te zorgen dat ons nieuwe huis er tiptop uit gaat zien, ben ik al op inspiratietocht geweest.

Kleuridee voor de keuken: Grijs, Wit en Geel

bron

Kleuridee voor kamer Dochter: Blauw, Paars en Roze

Voor onze slaapkamer en de kamer van Zoon heb ik al wel wat ideeĆ«n, maar qua kleur ben ik er nog niet uit.

Maak je geen zorgen over de grote hoeveelheid kleurkaarten, 
dat komt wel goed ;-)

bron



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...