Pagina's

Mijn lijst met blogs

zaterdag 14 april 2012

Schuimen en Schrobben

Met de verhuizing voor de deur eens flink de bezem gehaald door mijn Zeepkamer.

Voor de kids een pre-verhuispretpakket gemaakt met kinderzepen.


Onze badkamer ruikt na kinderbadtijd nu naar : Ananas, Drop, Appel, Jasmijn en Bubblegum!
Het eendje zwemt inmiddels weer vrij rond, maar de Dinosaurus-gum zit nog gevangen in een zeepjasje.
Bouwen met Zeepblokjes is ook een hit.
Ze willen nu iedere dag wel het bad in ;-)

Natuurlijk ben ik mezelf niet vergeten en maak ik al weer even gebruik van mijn eigen Welnesspakket



Twee heerlijke zoutzepen en een stuk of drie massagezepen liggen nu bij de douche.
Na mijn douchebeurten ruikt het naar: Cranberry, Orchidee of Cool Water 

Er is nog veel zeep over, maar die zijn voor gebruik in ons nieuwe huis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...