Pagina's

Mijn lijst met blogs

vrijdag 5 augustus 2011

Foto's nieuwe stijl - Mosaic

Vandaag stond op mijn to-do list maar 1 ding : solliciteren
Laat ik daar nu net vandaag door de aankomende maandelijkse perikelen totaal geen zin in hebben.Het lukt me gewoon niet om Monsterb.. of Nationalevacatu... in te typen. (de precies in mijn straatje-passende muziek van De Homo Top 100, maakt het er trouwens niet beter op) Dan maar op zoek naar een ander tijdverdrijf :-)
(voor wie zich aan het afvragen is waar die koters dan wel niet zijn, die zijn zich enorm aan het vermaken op het kdv en komen strakjes bekaf thuis)
Na even wat struinen op internet kwam ik een programma tegen waarmee je een Mosaic-foto kunt. Hiermee bouw je 1 foto op uit tot wel 5000 mini-fotootjes. Ben er wat mee gaan spelen, maar ben nog niet tevreden over het resultaat.





De foto van Mara met groot ijs is redelijk gelukt. Opgebouwd uit alle vakantiefoto's van Italia. Uiteindelijk wil ik er 1 af laten drukken op 50x50 voor aan de muur. Nu nog even de juiste verhoudingen vinden.

Maar ach, gelukkig is het alweer bijna 4 uur en ja nu heeft solliciteren niet meer zo veel zin ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...