Pagina's

Mijn lijst met blogs

donderdag 11 augustus 2011

Sabon: Olijfzeep & Glycerinezeep

De laatste keer dat ik bij Sabon was heb ik 2 stukken handzeep gekocht

1 Olijfzeep : Vanilla Coconut

  • De geur is heerlijk maar niet overheersend. Af en toe komt er in de woonkamer nu een vleugje kokos voorbij. Bij gebruik wordt de geur weer wat sterker. Geur blijft even subtiel aan je handen hangen
  • Schuimt niet veel.
  • Ook bij gebruik van een zeepbakje wordt deze zeep wat zachter en dat voelt niet erg lekker aan. Beetje papperig.
  • Huid blijft redelijk zacht. Af en toe een trekkerige huid bij de handen
1 Glycerinezeep: Mango Kiwi Rose petals


  • De geur is even wennen. Een combinatie van een frisje en een zuurtje, zullen we maar zeggen. Nu vind ik het heerlijk. De hele badkamer ruikt nu alsof er net is schoongemaakt (ik weet wel beter ;-)
  • Schuimt niet veel
  • Blijft ook na gebruik stevig (wel een zeepbakje gebruiken) en voelt voor mij fijner aan dan de olijfzeep
  • Ik merk dat van de glycerinezeep mijn huid niet trekkerig wordt, maar heerlijk zacht aan blijft voelen
  • De toevoeging van de rose petals ( rozenblaadjes) vind ik persoonlijk geen meerwaarde bieden. Het ziet er wel leuk uit, maar is bij gebruik totaal niet prettig. Omdat vrijwel alles in zeep bruin kleurt, gaat het mooie er op den duur sowieso wel af

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...